Hoppträning

Idag var Rille så jääääääävla duktig!! Ursäkta språket men det var verkligen våran bästa hoppträning. Visserligen så blev han lite för stark ibland men hoppade som en gud. Och det var bara jag på hoppträningen eftersom dem som brukar vara med ville inte köra i det hära vädret, så vi hade lite höjdhoppning i slutet. Både jag och Malin ville ju se Rilles kapacitet och vi hoppade 140 cm! Så duktig var han och han hoppade faktiskt väldigt bra, lite jobbigt var det ju självklart men han rörde inte ens någon bom!
Calle, var inte på tiptop idag. Han blev lite flack och hade lite svårt att hålla rytmen igenom hela banan, som var på 1 m-1,10 m. Sen hade vi lite höjdhoppning också och det slutade på ca 130 cm.
Så hästarna var superduktiga idag, speciellt Rille! Jag så ju inte att det var 140 när jag red mot det. Hon sa det bara efter att jag hade hoppat, och gissa om jag blev chockad. Jag trodde hon skämtade haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback