medryttare

Hallå, länge sen va? orkade inte blogga igår.
Men hästarna vilade i torsdags och igår. Rille har fått lite semester så han vilade idag men ska ridas imorrn.
Calle red jag idag och han var fin. jag är så himla trött att jag är verkligen långsam och orkar inte rida ordentligt. Jag måste få min sömn! Hur var eran nyår? min var väldigt rolig och lyckad!
Letar nu efter 2 st medryttare som kan rida ut på hästarn. Ca 2 dagar i veckan. Inte för att jag behöver medryttare, har ju tid för hästarna. Utan det är mer för mig, jag behöver få en liten paus ibland och få sova uuuuuut. Medryttarna kommer bara få rida ut iaf, då jag sköter trimmandet själv. Har nu annonserat på buke, hastnet & horselink så vi får se om någon nappar.
vågar inte riktigt rida ut på Calle eftersom han bara har 2 brodd och det är bara is överallt. På väg till ridhuset så halkar han...vet inte riktigt hur det blir med uteritterna, hästen behöver ju få komma ut! Rille går det för han har ju4brodd. Ska nog ringa hovslagaren och be honom komma och sko Calle, det är nog ändå dags snart.

Kom på imorse att jag har inte en 5 åring & 7åring. Nu är det en 6åring & 8åring! Tekniskt sätt. Rille fyller ju 6 år den 04/04 och Calle i juni tror jag.

Nu ska jag sova och hare skönt. Är såååå trötttttttttttt. vi hörs imorrn.

Kommentarer
Postat av: natta

hej jag hoppas verkligen att ditt nyår blev lyckat då mitt vart helt misslyckat.

läs i mitt senaste inlägg om du vill veta mer..



God fortsättning!

2010-01-02 @ 19:28:52
URL: http://natalies.se
Postat av: klars-hästblogg

lägg upp annons på medryttare.nu också !!

2010-01-03 @ 18:14:50
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Mathilda J

den tog bort bloggen :p

2010-01-03 @ 23:35:33
URL: http://theryttare.blogg.se/
Postat av: Mathilda J

haha ja! jag menar de XD

2010-01-05 @ 20:38:57
URL: http://theryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback