hoppträning

Jobbiga träningar asså, men det har gått helt okej.

Rille var jättefin för att inte ha hoppat på över 1 månad men han va inte lika smidig pga den stora magen haha. Vi hoppade runt 1 m. Han va lite seg i början men piggnade till bra mot slutet!

Calle gick det inte så bra med. Hade jättesvårt redan i början att få ihop honom. Hade verkligen behövt sporrarna men jag tänkte att han skulle vara pigg och frammåt av sig. Det var han men jag fick ingen bra galopp vilket gjorde det jättesvårt för mig att se avstånd..speciellt när det var minihinder men när det blev högre vart det lättare. Hoppade ca 1 m några lite högre och andra lite lägre. Men är nöjd, dock ska jag ha sporrar nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback