bete

Idag ska hästarna ut på bete. Det är inte så jättefin väder men men, dem är ju hästar och klarar sig trots att det regnar. Jag vet att Rille gör det iaf, vi får se hur Calle reagerar på det. Dem ska gå på bete helt och vila 2 veckor sen ska jag sätta igång de fast dem går på bete i 2 veckor till. Så jag ställer in dem igen i mitten av Juli. Skulle ju egentligen ha tränat för KG imorgon men dfe har fortfarande inte svarat. Sist så svarade de sent kvällen innan och när jag sa att jag inte kunde ville de att jag skulle betala? Som tur slapp jag ju betala. ;) 

Så medans hästarna går på bete, vad vill ni att jag ska skriva om? hästarnas utrustning, min utrustning osv?

bilderna från tävlingen är uppe nu, dem finns HÄR och HÄR


Kommentarer
Postat av: Sara-Linnéa - http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Hej.



Har en hel del begagnade märkesprodukter till salu för bra priser, ta gärna en titt!



Mvh Sara-Linnea

2010-06-14 @ 12:31:09
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback