hoppträning

Hoppade bara Calle idag. Det gick bra! Vi hade en serie och sen avslutade vi med att hoppa 3 hinder som inte var med i serien. Sista oxern i serien var väl 120 skulle jag tro och hindrena före var mellan 1 m -110 cm.
De 3 hindren var på 110 & 120 tror jag. Kollade inte hehe.

Där har ni bana, (jag vet, jag är grym på paint.) Vi började som sagt med serien och sen avslutade vi med att hoppa de 3 ensamma hindren. Är nöjd och det gick bra.

Jag sa ju att jag kanske skulle sluta blogga, men det kommer bli mindre bloggande ett tag. Det är ju sommarlov (Äntligen!) men ändå..har en massa annat att hitta på nu än att sitta vid datan och blogga! Bloggar helt enkelt när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback