strömsholm

Har varit en härlig dag med fina hästar, avramlingar (som jag älskar), grymt väder och shopping!
Om ni inte visste så gillar jag när folk ramlar av..fast inte så att hästen eller ryttaren ramlar av men ändå! hehe. Vi såg ponny allsvenskan och Djursholm vann har jag för mig(?) ochs en 150 hoppningen där Piia Pantsu vann tror jag. De som ramlade av var Annika Gustaffson, Niklas Arvidsson som dessutom hade en superfin hingst! Och Lotta någonting (?) dem gick omkull, inte lika kul. Synd att ingen ramlade av i vattengraven! Det var där Annika och Niklas ramlade av. Lottas (?) häst hoppade rakt in i en oxer eftersom hon la hästen fel.
Jag köpte ett par Soft Up stigbyglar! Svarta och röda, skitsnygga. Kommer om 2 veckor. Ett par handskar från Kingsland, som är svarta och röda. Ett par sporrar från sprenger som har en rulle på och ett tvådelat bett som är mjukt tvinnat. Försökte övertala min mamam att köpa en röd kavaj men hon var inte speciellt sugen på det. :( Försöker fortfarande övertala henne, hihi.
Båda hästarna vilade idag.


Kommentarer
Postat av: pontus

sv: Det är inte min häst så jag har inte så mycket att säga till om i hennes vardagliga träning, jag hoppar bara in henne och då har ja sporrar som jag sa; för vägledning och hjälp om något blir fel :)

2010-06-06 @ 22:02:21
URL: http://equestrianguys.se
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare- Vinn ett Pessoaschabrak

Sv: Jag varierar varje dag :)

2010-06-07 @ 12:29:27
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Karro

haha :) hemskt med avramlingar ju ! Mitt lag kom tvåa i div III :D Vi tog djursholm även fast deras rum är större än vårat ridhus :D (A)

Är skitsugen på röd kavaj, försöker övertala mamma om ett rött sammetschabrak från JW och jag behöver ny kavaj så då kan man ju köpa en röd (A)

sv. ja, kommer inte ihåg honom så mkt men han var fin iaf !

2010-06-07 @ 21:28:03
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/
Postat av: Therese

Lotta Schultz heter hon, red OS för Sverige 2008

2010-06-11 @ 17:54:55
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback