trött

Har badat Rille och han är snygg och glansig nu! Folk som säger att skimmlar inte kan glänsa pfft. Gjorde totalt 9(!!) flätor i hans svans hihi. Red honom en kort stund i ridhuset bara för att checka av inför imorgon. Han var verkligen superfin. Vi jobbade med byten och asså, jag tror någon har tjuvridit min häst?! Han gör klockrena byten även på rakt spår! Resultat på att han har stärkt sig. Förut drog han iväg efter bytet då han inte orkade gå kvar i samma galopp. Fina fina Rille!
Har varit igång sen 7 på morgonen och ska upp 5 imorgon så jag MÅSTE  sova nu.
Önska mig lycka till imorgon och att jag inte skadar mig igen, heheh ;)

Han hoppar sååå fint min lilla plutt! eller hur?! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härlig bild =D

2010-06-10 @ 18:12:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback