årets första tävling

Snart åker jag på årets första tävling med Calle!
Vi ska åka ner till Skåne. Ballingslöv, Skyrup tävlingarna. Jag är där i 2 veckor med massa andra från Sjöbacka. Blir borta 06-17/04. Ska bli superkul!
Vi åker på onsdag och kommer hem på söndag ca 2 veckor senare.
Torsdag 7/4: 110 cm
fredag, lördag, söndag ingen tävling om jag inte startar 120 cm (kommer nog inte göra de)
Måndag: Pay N Jump. Beror på hur det går på 110, om det går bra rider jag 115 eller 120 om det går dåligt rider jag 1m.
Tisdag: tävlingsfri-dag
onsdag: 110 cm kanske 115 cm
torsdag: 110 cm
fredag: 110 cm
Rider alltså bara 110 men om det känns skitbra går jag upp en klass. Spännande! Calle är superfin och fräsch nu så vi får hoppas att allt går bra!
en favoritbild

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Taggataggatagga till Ballingslöv snart smäller det :) Det kommer bli sjuukt niiice :D



Fin bild på dig å Calle :D

2011-03-31 @ 22:30:48
URL: http://madeleineelinore.myshowroom.se
Postat av: Victoria

Hej! Jättefin blogg du har! :D

Skulle vara kul om du kunde länka till min! ;)



www.victoriaaahhh.blogg.se

2011-11-30 @ 18:42:11
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback