bonde söker fru?

Woho, jag klarade både teorin och det praktiska! Jag har nu förarlicens för traktor och fyrhjuling! Ska nu bara övertala morsan att köpa en fyrhjuling till mig då det va det roligaste jag kört i hela mitt liv! Den jag vill ha är ganska dyr upp mot ca 70.000 kr. Nu är frågan om någon bonde söker en händig fru? haha!
Emili tömkör Calle idag åt mig och imorgon ska han trimmas i ridhuset.
Kör en veckans schema då!
Måndag: skritten 40 min x2
tisdag: skritten 40 min x2
onsdag: tömköra
torsdag: trimma, ev travbommar
fredag: emili rider
lördag: rida igenom lite lätt
söndag: PW kurs! :D

bilder från Norrköping kommer senare!
Elvis den inte så jättesnälla geten..

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Kul att du börjat blogga igen! :)

2011-04-04 @ 10:12:47
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback