god morgon

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag inte satte mig vid datan nångång.. Har sovit i stallet eftersom vi ska åka tidigt, eller aa vid 9. Vi ska vara där 11 och det ligger i Fågelbro, värmdö.
Igår red jag Calle i ridhuset, det kändes inte så bra, haha. Han va lte för pigg och ville bara framåt istället för att jobba men i slutet blev han någolunda fin. Hoppade några småskutt bara för att känna hur han va. Kändes bra iaf när det gäller det!
Efter ridpasset smörjde jag allt och och duschade Calle så nu är han ganska fin förutom att han håller på att skifta färg så han har två olika färger, inte så vackert.
Hoppas han sköter sig och att det går bra på PW-kursen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback